lördag 4 augusti 2007

Hallen...

Den här klädhängaren, Leksvik, köpte vi på IKEA i söndags. Vi köpte även tavlan med fack och griffeldel där. Hallen börja så smått ta form nu. Jag har målat spegeln vit från att ha varit furu och även 3 småhyllor har åkt med i vitfärgen av bara farten. Jag kommer visa garderob och byrå mm vid senare tillfälle.


Här har vi hängt den i vår hall, på sidan av garderoben i ett hörn där barnen brukar hänga av sig sina kläder. Lätt även för de yngsta att hänga upp sina jackor själva. Nu står där en korg på golvet men tanken är att jag ska hitta något annat som vi kan ha för t ex gäster att lägga mössor och vantar i när det blir dags för sådant. Får se vad jag kan hitta. Har i tanken en plåttunna, Knodd, från IKEA men ska klura lite på om den är vad jag tänkt mig.


2 kommentarer:

På min gatan i stan sa...

Fint! Har griffeltavlan ja me. Den e bra den!

Kram!

Stina sa...

Jättefint vännen.Kram