fredag 4 juli 2008

Sååå fina bonusgåvor man kan få...



I och med att maken har varit duktig och använt sig av ett visst företags produkter så har han fått bonuspoäng. Dessa poäng fick JAG (jippi) välja ut gåvor för och detta är resultatet:



En citrusskål från Alessi


Tre vita porslinsskålar i en ställning av ek. (Märke har jag precis i skrivande stund glömt).

Tre grå ljuslyktor från Iittala, mina favoritlyktor så dem är jag sååå glad över.


Vi valde även en trådlös telefon men den har ännu inte dykt upp. Blir perfekt att sätta på företagstelefonen sen så vi slipper rusa till övervåningen för att svara i den när vi kanske är ute i trädgården etc.

4 kommentarer:

tinaminastina sa...

Vilken lycka att få välja alla de fina sakerna!!!!Fina!

kram/tina

Mamma Mia sa...

Jättefina bonusgåvor. Den där Alessi-skålen är så läcker och mycket fin att ha frukt i.

Karin sa...

Men vilken tur du hade!

tjenixen sa...

Tack tjejer. Jag är såå glad att vi ibland har förmånen att välja bland en mängd fina bonusgåvor.
/Åsa