onsdag 26 november 2008

Adventspyntat i förväg...

Här hemma har vi fuskat lite och börjat sätta upp adventsstjärnor och ljusstakar. Här kommer några smakprov från olika rum i huset.


Här har vi hallen på övervåningen där jag sytt nya hissgardiner.




Trappfönstret nere i hallen där jag också sytt ny gardin.



Här är vårt sovrumsfönster





Lilla trappfönstret


Lille Walters rum



Vardagsrummet

Har ni börjat pynta eller håller ni er ända till söndag när det är dags att tända för första gången egentligen. (Om man inte fuskar som vi gör *ler*)

3 kommentarer:

Eddan sa...

Vad fint du har gjort.
Jag har börjat smyga fram lite ljusstakar, stjärnor etc och ställer upp något varje dag - lite mjukstart sådär ;-)! Måste ju ändå ta fram sakerna för att se vad som ska kompletteras och då är det liksom ingen idé att plocka undan dem igen tycker jag.

Må så gott! Kramar från Anette

Beas sa...

Tack för paketen. Vilket jobb du lagt ner! :-)

Jag tror jag ska öppna mina paket lagom till lucia, då får jag ändå tid att njuta av paketen ju fram till jul. :-D

Vilka fina fönster du har. Jag hade velat pynta förra veckan när vi inte hade barnen hemma, men maken satte sig lite på tvären där: Grannen på hörnet här pyntade med stjärnor och stakar redan i måndags och jag blev så sugen på att få göra det jag med. Barnen längtar, så det blir nog att jag sätter upp dem imorgon. :-D

Ha en underbar fredag!

Kram Bea

Its a house sa...

Va kul att du gillar min blogg, du är så välkommen! Ja visst är det mysigt att adventspynta! Nästa år bor vi förhoppningsvos inte i kappsäck längre så då får jag ta igen årets förlorade julpyntande.