måndag 31 mars 2008

C-uppsats

Jaha, så var det då dags att skriva C-uppsats. Jag skriver tillsammans med en gammal grupp-kompis från en tidigare kurs och vi skriver om hur vi som pedagoger kan arbeta för att motverka stress hos barn. Jag pluggar till lärare med inriktning mot förskola/förskoleklass. Jag blir klar i januari 2009 och då har jag gått 3,5 år med ett studieuppehåll under ett år då yngste sonen föddes och jag var mammaledig. Så här ser huvudentrén ut där jag går in och ut några gånger om året:)




Idag har vi tillbringat en stor del av dagen på Campus-biblioteket för att leta upp relevant litteratur. När jag kom hem och packade upp väskan med all litteratur så kändes traven, som jag ska läsa, ungefär så här hög:



Ja, så nu vet ni vad jag sysslar med de närmaste 10 veckorna om jag blir osynlig mellan varven.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kära nån.. och jag som gnällt över pluggande i 4 dagar! Skämmes på mig! haha
kram