tisdag 25 mars 2008

Våffeldagen

Mums, idag är det våffeldagen. Vi har ätit våfflor denna dagen i många många år och då inte bara för att det just är våffeldagen utan för att min bror fyller år idag. Grattis lillebror:)



Här har vi en liten sjukstuga för minstingen har feber och är genomförkyld. Själv är jag också genomförkyld men ingen feber som tur är för jag måste vara i skolan både idag och imorgon för jag har slutexaminationer på kursen. Så idag och även imorgon får jag trotsa vädrets makter och köra de 5 milen in till skolan. Här vräker snön ner och det ser inte ut att sluta inom det närmaste, suck. Det är väl inte nu man vill ha snö? Det skulle ju har kommit i julas. Men, men.. vädret rår man ju inte på så det är bara att klä sig rätt och se glad ut:)


Nu ska jag se på Äntligen hemma.

1 kommentar:

Jes/Vita villa vila sa...

Mums vad det såg gott ut med en våffla ☺

Härlig blogg du har!

Jes