torsdag 21 juni 2007

Då börjar vi i trädgården lite....

Här kommer lite bilder från trädgården och uterummet.

Först två zinkbaljor som maken köpte när vi var till Ullared senast. Jag "snodde" dem till blommorna:)

Så här ser trappan ut på framsidan

Så här ser hängpelargonen i uterummet ut just nu.



Snöflinga och lobelia, nyplanterade så de är inte så stora ännu. Men jag hoppas de blir det. Gjutjärnskrukorna (har två st) har jag fått av min farbror en gång


En helt underbar fotogenlykta jag fin i födelsedagspresent av mina föräldrar (efter ett tips från min käre make)

Ny vattenkanna från ÖB och en hmm heter det Passionsblomma som jag fick av personalen på min praktikplats när jag slutade. Ny kruka från Ica.


Glad midsommar till er allihop.

Hoppas det blir sol och inte regn som de förutspått här:(

Inga kommentarer: