tisdag 26 juni 2007

Regn, regn och åter regn

Nu under kvällen har det förutspådda regnvädret nått oss. Det regnar konstant och det är totalt igenmulet. Ingen ljusning i sikte där alltså. Nu har det även börjat blåsa så vi får väl se hur det artar sig under kvällens gång och under natten.
Annars så hållar jag på och rensar här hemma och ska sälja av en del möbler. Det som är planerat att ryka är vår stora soffgrupp, en garderob, en juniorsäng, en skänk och en billy-hylla. In måste då nya soffor, ny garderob och framförallt en ny säng till yngste sonen. Så då har jag ju all anledning att leta runt på möbelrean eller om jag nu ska kika på blocket efter något som jag kan fixa till själv. Hmm, återstår att se om jag hittar något och OM jag får något sålt såklart:)
Ha en bra natt, godnatt!

1 kommentar:

Stina sa...

Sötnos...


Ja, trådhjärtan kostar:
litet 100 kr
mellan 120 kr
stort 140 kr

Tyg...i den storlek jag gör nu, kostar 100 kr.

(Inkl.frakt)