onsdag 27 juni 2007

Köket igen


Nu har jag börjat röja i köket och här ska ni få se lite före och efter.

Jag börjar med området kring vedspisen och sen kommer det andra vartefter jag hinner med.

Jag har tagit bort tv´n från köket, bytt plats på micron, plockat bort alla kopparsaker i stort sett, svärtat vedspis och strykjärnet som står ovanpå, dekorerat med min murgröna, hängt upp tavlan där tv´n satt mm. Ja, ni ser ju själva.


Före:



Efter:

Ser ni någon skillnad? Blev det bättre eller sämre? Skulle jag gjort något annorlunda? Tips är givetvis välkomna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilken skillnad det blev. Hur fint som helst. Nu stör inte kaffebryggan så mycket heller. Less is more...
Kram Mettan

Stina sa...

Superfint. Puss

♥ Elin ♥ sa...

Jättefint!

Anonym sa...

Jag ser tyvärr ingen skillnad, lika plottrigt på bägge bilderna...Sorry.